Házirend

Az alábbi házirendben olyan hasznos információkat találsz, amely mindkettőnk életét megkönnyíti a szolgáltatásaim igénybevétele előtt-közben- és után is. 🙂 Részletesen kitérek az időpont-foglalásra, késések kezelésére, időpont-lemondásokra, garanciára, stb… Kérlek olvasd át, és ennek tükrében kérj időpontot! 😉

Időpontfoglalás:

Időpontot telefonon (0670-268-6161 – hétköznap, munkaidőben tudod hívni) vagy az ange.nail.art hivatalos Facebook oldalamon keresztül, üzenetben tudsz kérni (ide hajnali kettőkor is írhatsz nyugodtan 🙂 ). Igyekszem válaszolni, amint szabad időm engedi.

Még az időpont lefixálása előtt beszéljük meg, hogy egyszínű vagy valamilyen díszítéssel, francia véggel, ombréval, esetleg toronyórával és lánccal álmodtad meg körmeidet (vagy mindezt egyben), mivel mindezek elkészítése plusz időt jelent (hogy mi mennyi időbe telik nálam, arról a “Szolgáltatások” menüponton belül olvashatsz). 🙂

A megbeszélt időpontot mindig írásban megerősítem, mindkettőnknek jobb, ha nyoma marad a későbbi félreértések elkerülése érdekében. 😉

Instáról szerzett fényképet előzetesen küldeni ér, kivéve ha Bedő Babett szintű mintát választottál ki magadnak, mert akkor nem biztos hogy én leszek az embered. 😀 Ettől függetlenül igyekszek a legjobb tudásom szerint a vágyott díszítéshez hasonlót készíteni, inspirációként használva a hozott fotót.

Érdemes csekkolnod az “Árlista” menüpont alatti információkat is, hogy legyen egy hozzávetőleges képed arról, mi mennyibe kerül. Amennyiben bonyolultabb elképzelésed van, vagy csak biztosra szeretnél menni, nyugodtan kérdezz rám az árat illetően.

Kiskorú vendéget csak szülői beleegyező nyilatkozattal fogadok (ezt csak első alkalommal kell hozni, formanyomtatványt szívesen küldök, ha valaki igényli).

Ha első alkalommal jársz nálam és a megszokottól eltérő körmeid vannak, mindenképpen jelezd az időpont foglalása előtt! Mire gondolok? Szólj kérlek, ha rágott, vagy más okból mechanikailag sérült a körmöd. Extrán száraz, szakadozott és tépett a bőröd a köröm körül (és szeretnéd ha mindent szépen lemanikűröznék rólad 😉 ). Vagy bármilyen elváltozást észlelsz, ami eddig nem volt ott! Valószínűleg az lesz a vége, hogy jó fényviszonyok között készült, éles fényképet fogok kérni a körmeidről, így az sem baj ha ebben az esetben eleve ezzel kezdesz. 😉

Megérkezés a Szalonba:

Kérlek érkezz a megbeszélt időpontod előtt nagyjából 5 perccel, hogy még kényelmesen beleférjen a kabát levétel, egy gyors mosdó, kézmosás és a székben való elfészkelődés is. Ha eleve az egyeztetett időpontod után esel be 3-4 perccel (tudom-tudom, a kapuban voltál már, amikor… 😀 ), akkor mire el tudjuk kezdeni a munkát a körmeiden, lazán 10 perces csúszásban leszünk, ami lemaradást a Te kezedre kerülő körmön kell behoznom, ami valószínűleg a szolgáltatás csökkentését fogja jelenteni. Az utánad következő vendéget emiatt nem várakoztathatjuk meg.

Ha sajnos sikerül akkora késést összehozni, hogy nem tudom beépíteni a napomba, akkor csak új időpontot tudunk egyeztetni, amennyiben kifizeted az elmaradt szolgáltatás árának az 50%-át.

Általánosságban 10-15 perces késést még tudok tolerálni (nem rendszeresen! 🙂 ) és még beépíthető a napirendembe, kisebb szolgáltatás módosítással (attól függően mit beszéltünk meg előzetesen).

Nem probléma ha 10-15 perccel korábban érkezel, főleg, ha még szeretnéd kicsit átnézni a színskálát. Ennél korábban, előzetes egyeztetés nélkül kérlek ne érkezz, inkább írj rám, hátha úgy alakult a napom, hogy korábban tudunk kezdeni.

Szeretnélek megkérni, hogy a Szalonba egyedül érkezz! Egyfelelöl Te is megérdemled ezt az időt magadra, hogy otthon hagyd a családod és nyugiban tudj szépülni, másfelöl a barinőkkel való találkozást is érdemesebb egy másik időpontra és helyszínre egyeztetni, például mennyivel hangulatosabb egy Duna parti kerthelység egy pohár borral? 🙂

Ha már bor… Alkoholos, vagy egyéb szerektől bódult állapotban és/vagy lázas/fertőző betegként sajnos nem fogom elvégezni a kért szolgáltatást, új időpontot pedig csak úgy tudunk egyeztetni, amennyiben kifizeted az elmaradt szolgáltatás árának az 50%-át. Itt jegyezném meg, hogy “ez csak egy kis nátha, nem fertőző” nem jó kifogás – MERT AZ.

Időpont lemondása:

Ha nem tudsz megjelenni valamilyen okból az előre megbeszélt időpontban, akkor kérlek legalább 48 órával korábban értesíts erről!
Ha kevesebb mint 48 óra van a megbeszélt időpontod és a lemondás között, akkor el fogom kérni az elmaradt szolgáltatás 50%-át, és így tudunk újabb időpontot egyeztetni.

Ha semmilyen módon nem értesítesz és nem jelensz meg, a kimaradt szolgáltatás 100%-os díját leszek kénytelen elkérni (mivel ez teljes mértékben kiesett idő lesz nekem) és csak így tudunk újabb időpontot egyeztetni számodra.

Amennyiben bizonyíthatóan valós, komoly indok miatt nem tudsz megjelenni (pl váratlan baleset, kórházba-kerülés – de ne legyen így!) a fenti díjaktól természetesen eltekintek.

A Szalonban:

Mielőtt megérkezel hozzám arra kérlek, hogy aznap lehetőleg már ne krémezd/olajozd be a kezed (tapadási problémákat okozhat).

Miután sikeresen, késés nélkül 🙂 megérkeztél, kiválasztottad a színt, megbeszéltünk mindent, és elkezdem készíteni a vágyott körmeidet, már ne kotorássz a táskádban, igazgasd a hajad, mobilozz, avagy bármi hasonló… Millió szöszt, porszemet, hajszálat és miegyebet tudsz vele összeszedni, és sem a körmöd tartósságán sem esztétikáján nem segít a körmödre tapadt bárakármi. 😀

Ha fontos hívást vársz, kérlek készítsd elő a mobilod, lehetőleg használj fülhallgatót, headset-et, vagy az sem zavar ha kihangosítod a beszélgetést (mármint persze attól függ… 😀 ).

A mosdó kérdést próbáljuk meg elintézni vagy a körmöd elkészülte előtt, vagy után. 🙂 Ugyanez vonatkozik a dohányzásra is.

Bizonyos fázisoknál meg foglak kérdezni pár dologról (például a köröm formára reszelése után, vagy a bőrvágással kapcsolatban) mindenképpen szólj ilyenkor, ha valamit máshogy szeretnél, hiszen azért kérdezlek, mert épp egy olyan szakasznál tartunk, ahol még lehet módosítani! Utólagos reklamációt (pl mandulát szerettél volna, nem pedig kockát…) nem tudok sajnos elfogadni.

A szolgáltatás díja kivétel nélkül a helyszínen készpénzben fizetendő, lehetőleg arányos címletekben (reggeli első vendégként nem fogok tudni mit kezdeni a huszezreseddel sajnos, de lehet később is problémát okoz… kérlek váltsd fel korábban egy nagy forgalmú üzletben, ahol ez nem okoz gondot!)

Hitel nincs. Ha valamilyen oknál fogva valaki nem tud/akar fizetni, az elkészült körmöket azonnal, részlegesen eltávolítom (amennyire az időbe belefér).

A szalonban kamera rendszer működik.

Garanciával és javítással kapcsolatos tudnivalók:

Garanciának számít minden olyan hiba, ami nem külső behatásra keletkezett az elkészült körmön. Például anyaghiba, kötési hiba, statikai hiba, stb. Mivel ezek általában az első 2-3 napban minden esetben kiderülnek így kis ráhagyással 5 nap garanciát tudok vállalni az általam készült munkára (kizárólag gellack, erősített gellack vagy műköröm szolgáltatásra).

Ez alól kivételt képez ha más által készített műkörmöt töltöttem be, vagy ha mechanikai sérülést szenvedett korábban a körmöd (pl rágott köröm).

Nem számít bele a garanciába a nem rendeltetés szerű használat. A műkörmök, gél-lakkok a körmök, kezek díszei, kellő körültekintéssel kell velük létezni tudni. 🙂 Ne használd a körmöd feszegetésre, kapargatásra, folyamatos kopogásra (károkat tud okozni a körmökkel való gépelés is!), nem alkalmasak különböző vegyszeres fürdőkre (háztartási tisztítószerek) és hosszas áztatásra sem.

Bármilyen meglepő, a sérült körmön látszik, mi okozta a sérülést. 😉

Pénzvisszafizetési garancia nincs.

Amennyiben megsérült a körmöd, kérlek minél hamarabb vedd fel velem a kapcsolatot, küldj a hibáról jó minőségű, tiszta fotót, ami alapján meg tudom mondani, garanciába tartozik e (amennyiben nem, részarányos összeget fogok kérni) és egyeztetünk időpontot javításra!

Köszönöm, ha végig szenvedted magad eme íráson. Amennyiben időpontot kértél tőlem, úgy veszem, hogy a fentiek tudatában tetted és várlak szeretettel! 😉

További hasznos információkat találsz a Szolgáltatásaimat részletező oldalon, valamint itt láthatod az aktuális árlistámat. Ha kérdésed van, írj nekem bátran a Facebookon keresztül!

Ange